Wednesday, December 22, 2010

Dinner @ Pizza San Francisco Bangi

Just nak story, malam tadi we had our dinner at Pizza San Francison Bangi. At first I was thinking..malas nk dinner since I already had my late evening tea with Busu at Thoiyyiba Plaza Pantai. Tapi hubby tak dinner lagi. Setelah dia penat memerah his brain for the exam..kena laa makan best.
I think this is the second time kot we were here…tak tahula kenapa we all tak pi selalu pdhal the first time we came here, we like the food..hehe
So since I dah kenyang, I mcm tak nak order tapi last2 order gak Nachos…hubby order ekor stew…hehe.
Best jugak makan kat sini…suasana ok..order pun cepat jugak la datang…
So makan punya makan…selesai…yg peliknya I thought misti tak abis ni sbb dh kenyang tapi habis laa..siap cukai lagi hubby punya meal..so inilah pictures waktu abis makan..before tu lupa plak nk amik sbb excited nk makan..huhuhu

No comments:

Post a Comment