Tuesday, July 2, 2013

Laman Grill Tmn Putra Kajang

assalaamualaikum..
semalam pi dinner kat laman grill taman putra kajang. Ingtkan area tu area bangi tp kajang rupanya. Memula ingtkan nak pi makan kat Shah Alam branch dgn Busu this weekend tp sebab Busu cam bz kan.
Am laa yang dok search kat website laman grill, rupanya ada kat kajang. Sebenarnya kitorg mmg penah pi situ tp x peras pulak. Masa tu kitorg makan kat Rumah Cibiuk (restoran makanan sunda).
Laman Grill pun dah ada kat Bangi seksyen 3 kalau ikut website dia.

Sebenarnya Laman Grill ni owner dia ialah Chef Zubir masterchef tu. Hari tu masuk dlm jjcm. So aku pun pilih lah menu yg si Qi dok makan tu, marbeled chicken chop. Tapi pada aku lahkan, aku nyer expectation lg tinggi kot...bila aku makan semalam biasa jek. Bukanlah x sedap tp xdelah ketika aku makan tu aku rasa heaven...hehe. Tapi yg Am makan semalam sedap gak...short ribs. Cuma Am kata sos dia tu mcm terlebih masam. Overall, oklaa...kiranya aku nak gak dtg lagi n rasa menu yg lain.

Kalau korang nk dtg melalui bangi, korang pi je ke arah Red Wok tp dia depan lagi dekat bawah highway Silk. Kalau nampak restoran Rumah Cibiuk, masuklah area tu, Laman Grill ada kat belakang corner..kena cari2 sikit.

Aku tensen sebenarnye ngan gambor ni sbb muka terkejut...biasalah tgk saper cameraman kan...tp lantaklah, aku nk tunjuk yg aku sedang cuba menikmati makanan tu sbnrnye



 
 

ni gambar yg aku amik dari web laman grill...gempak je kan? Tp yg sbnrnye seperti gambar dia atas tapi ye laa camera aku pun cikai je tp still laa gambar lg hebat dari realiti...hehe. Kasik besau sikit biar korang teringin...haha

 
Marbled chic chop

 
Braised honey bbq short ribs

No comments:

Post a Comment