Monday, June 1, 2015

Yuhuuu...ada org lagi ke yang baca???

Assalaamualaikum...
Makk aiii..lama betul la i cuti ya..sorry girls..bit bz lepas dah ada anak (alasan padahal anak sorang je). Well..mmglaa anak i sorang je tapi u knowlah kan..I have waited for nearly 10 years kut. So mmg dah terbiasa berdua..jadinya bila dah ada anak, both of us agak tergezut..everything change from waktu/cara tido, makan, jalan2 etc. Anyway, alhamdulillah..kami berjaya redah. Walaupun penat, letih tapi happy tu yg penting.

Before I melalut lagi, just nak cakap..I am so sorry for those yg rasa sedih bila baca entry ni, maybe teringat yang u all masih blom ada rezeki..jgn putus asa kay? I paham coz I have been through all that. Inshaa Allah, doa kita akan dimakbulkan one fine day. Just do not stop trying..

Oklaa..sebenarnya nak perkenalkan my princess ni..saja la kalau ada org nak kenal huhuhu.


Ni masa baru lahir...yang kiri bawah, fresh from the oven..hehe pakai baju spital lagi

Atas kiri: 1 month, kanan: 2 months
Bwh kiri: 3 months, Kanan: Now (almost 4 mths..lagi 2 wks..dah pandai borak)
Oklaa..will update again ya..love u olls XOXO

3 comments:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  2. Comelnya princess, Alhamdulilah. Love you

    ReplyDelete