Thursday, June 27, 2013

IVF - the result

Assalaamualaikum..
2 weeks' wait telah berakhir. Asalnya nak buat blood test esok tapi nurse, Ida suruh buat hari Rabu pulak. So we all pun follow je. Mmg berdebar2 lahkan...
Lepas dah amik darah kami pun balik sambil menunggu keputusannya. Last2 aku call Ida sbb selalunya dia hanya semak bila kita call. Mmg rasa x sedap hati jek
Dan....















Keputusannya adalah...tidak berjaya :(


Ya kawan2, maka berakhirlah penantian & sebuah impian...
Apa nak buat, aku telah berusaha sedaya upaya, berdoa siang & bangun malam juga utk berdoa dengan penuh harapan. Namun semuanya adalah ketentuan Allah.
Sedih jugak kenapalah susah sgt Allah nak bagi zuriat kat aku kan.
Org2 yg mendera/buang budak tu senang pulak ada zuriat..haiihhh...

So kawan2 yg dah tau terutama opis mate semua tak perlulah nak pujuk ye sbb apa pun x kan dpt memujuk hati ni. Hanya siapa yang dah go thru all this akan faham...
Tujuan aku cerita pun hanya nak kongsi pengalaman so that yg senasib akan mendapat sedikit info.
Semalam mmg teramatlah sedih, hari ni dah ok..maybe aku lebih kuat sebab before ni pun pernah kecewa sangat sebab keguguran..


No comments:

Post a Comment