Friday, March 7, 2014

Photobook no 9

Assalaamualaikum..
Lama sudah ku membisu..hehe. Bzs sikit la lately ni...malas pun ye jugak..
Anyway..ni dia photobook ku yg ke 9 rasanya. Thn lepas pi NZ..thn ni baru siap..tu pun jenuh..



Amende yg aku buat ye bulan February ni...hmm...mcm x de ape yg interesting nak diceritakan. Selalu wknd sama ada blk kampung or pi tgk Adam...and also pi tgk Adrian..anak buah belah suami. Kira dah 2 baby yg aku dah dukung so baru2 ni kawan aku plak bersalin..selamba je dukung baby dia plak. Dulu mmg aku x dukung sgt sbb takut, dah lama x pegang baby. Sekali thn ni dpt 2 anak buah sekaligus..so ala2 dah oklaa, x takut2 nk dukung.
Kdg2 tu aku rasakan, aku x la takut nak dukung tp org yg takut nak bagi aku dukung, mentang2 lah aku blom ada anak tp logik la, aku bkn la budak2, x kan la x reti langsung kan. Takkan la aku nak apa2kan plak baby tu kan...tu yg bosan tu.

Ok je baby2 tu bila aku dukung, x de la nak nangis ke ape. X caya, tanya Adam..huhu

Oklaa meh tgk gambau Adam pakai baju yg aku belikan kat NZ..hehe comey kan


Oklaa..till then XOXO

No comments:

Post a Comment