Monday, July 11, 2011

Schanaz Scarf

Assalammualaikum & Dear readers…
How was your weekend? Me? Balik kampung…since kat kl ada that illegal ‘Bersih’ so we think it is better we went balik kampung, at least buleh la kuar jenjalan. Kalo kat kl, musti jam. So just nak share with u guys, masa balik ni, I am wearing my schanaz scarf..hehe. First time ni, and guess what, I love it. I like it when flows around me. But I am wearing it my own way, yet to see the tutorial on how to wear this scarf. I heard that there are so many ways. Unfortunately I do not have time to google since my streamyx is still at my old house.
So guys if you are interested, you can buy it at http://shop.sptnkswthrt.com/.

4 comments:

  1. Feewiitt...cantik! Dah pindah rumah ek? Bila nak buat house warming...hihi..jgan lupa jemput ok..:):)

    ReplyDelete
  2. zurin..ala baru jek try..huhu. Tgh nak try lagi cara lilit yg lain. Dah pindah...maybe tunggu raya jek kot..sbbnya, nama jek dah pindah tp x abis lg kemas & gantung2 frame..huhu. Insya Allah, kita pun dh lama x jumpa kan..

    ReplyDelete
  3. wohoooo...nak lawan aku ke? hahaha..byk je tutoriall..kalau nak aku leh kasi class special kt hang..haha

    ReplyDelete
  4. fam, sudah la hang..aku dh lama dah usha tudung ni tawww...hehe..Aku teringin bila tgk kawan aku Zurin yg pakai..terus jek carik online. Mmg la byk tutorial tp aku x de streamyx la sekrg..kat opis mana leh tgk u tube :P

    ReplyDelete